Hi,
Heeft iemand toevallig Sygic10 geinstalleerd op de GalaxyS? Sygic helpdesk e-mailde (ca. een week geleden) dat ze van geen problemen gehoord hadden. Dus heb ik bij Coolblue Sygic10 aangeschaft. Helaas werkt het niet naar behoren. In het begin soms wel -slechte- verbinding met de GPS maar nu al een tijdje na veel geprobeer helemaal niks meer. GPS test software en Google maps werkt wel maar Sygic 10 dus niet. Al een keer un-installed en weer opnieuw erop gezet, maar niks hoor. Ben inmiddels met de Sygic helpdesk bezig maar voorlopig vinden die dat het aan mij(n mobieltje) ligt. Maar ja, de andere GPS applicaties doen het wel, lijkt me dus sterk. Wacht nog op een antwoord van ze. Zelf heb ik het idee dat Sygic10 een driver probleem heeft om de GPS goed te vinden, of dat die driver gewoon nu helemaal verdwenen is. Maar een re-install hielp dus niet.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Trouwens wel gek dat Sygic zegt van geen problemen te weten en toch de Galaxy S nog niet op de "OK getest" lijst zetten. Vertrouw dat niet helemaal.
Fred

Reply With Quote

Bookmarks